ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)

Адміністратор Сервісу Statky (далі - Виконавець) пропонує фізичним особам (далі – Замовник) (разом у тексті – Сторони, окремо Сторона) приєднатися до цього публічної договору (оферти) про надання консультаційних послуг (далі – Договір) на визначених у ньому умовах та відповідно до обраного переліку послуг.
Відповідно до статей 205, 633, 634, 638-642 Цивільного кодексу України, в разі прийняття викладених в Договорі умов особа, яка провадить акцепт Договору, стає Замовником (акцепт Договору рівнозначний укладенню/підписанню Договору на умовах, викладених в цьому публічному договорі (оферті)).
У разі незгоди з умовами цього Договору з боку Замовника, останній зобов'язаний не здійснювати дії направленні на замовлення консультації та послуг, в тому числі і їх оплати.  1. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
1.1 Адміністратор - власник Сайту/Сервісу або особа, якій власник Сайту доручив виконувати будь-які дії, необхідні для забезпечення роботи Сайту та для забезпечення взаємодії з користувачами та замовниками.
1.2 Акцепт – надання Замовником повноı̈ та безумовноı̈ відповіді Виконавцю на пропозицію укласти договір про надання послуг з Виконавцем, шляхом заповнення направлення запиту на проведення первинної консультації.
1.3 Замовник – фізична особа, яка володіє відповідною цивільною право- та дієздатністю у розумінні положень діючого законодавства України і приєднується до умов цього Договору.
1.4 Замовлення - доручення на надання послуг, розміщене Замовником на сайті, отримане на електронну пошту або через будь-яку соціальну мережу, яка адмініструється та пов’язана із Виконавцем.
1.5 Запит на Послугу - повідомлення, яке залишає Замовник на Сторінках чи сайті Виконавця, в месенджерах, які пов'язані та/або адмініструються Виконавцем.
1.6 Матеріал – письмова консультація або матеріали, які залишаються в результаті надання послуг, у формі фінансового плану, відповіді на питання, файли в форматі PDF, відеозапис, чек-листи тощо, які передаються Замовнику по результатам надання консультаційних послуг. Такі матеріали можуть бути передані як окремим файлом чи документом, так і у іншій зручні для Сторін формі.
1.7 Месенджер – безкоштовний мобільний додаток, який використовується для обміну миттєвими повідомленнями, обміну фотографіями, відео, аудіозаписами та для групових чатів. Серед найпоширеніших додатків Telegram, Viber, WhatsApp та інші.
1.8 Сайт/Сервіс – сукупність даних (текстів, графічних і дизайнерських елементів, фото, відео та інших результатів інтелектуальноı̈ діяльності, комп’ютерних програм), що пов’язані між які об'єднані як за змістом, так і за навігацією під єдиним доменним ім'ям та забезпечують доступність цієı̈ інформаціı̈ для кінцевих споживачів.
1.9 Сторінка соціальної мережі/Сторінка - сторінки в мережі “Інстаграм”, “Фейсбук” та “ЛінкендІн”, які пов’язані із Виконавцем та на яких розміщена інформація про послуги Виконавця та його інші послуги.

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Виконавець зобов'язується надати Замовнику консультаційні послуги, зміст яких полягає в наданні консультацій та інформації у вигляді порад, рекомендацій щодо розробки та створення фінансових планів, а також консультування у сфері оподаткування та інформаційних технологій під відповідний запит Замовника, а також в забезпеченні доступу Замовника до розроблених на запит Замовника відповідних матеріалів. Замовник згідно з цим договором зобов’язується прийняти і оплатити послуги на умовах, визначених в цій оферті та/або приватних повідомленнях на Сторінках чи діалоговому вікні в месенджерах.
2.2. Вартість конкретної Послуги (консультації, розробки відповідного фінансового плану або консультаційного супроводу) може бути визначена на відповідній сторінці сайту, сторінці в соціальних мережах, які адмініструються Виконавцем, рекламних матеріалах, приватних повідомленнях в соціальних мережах чи діалоговому вікні в месенджерах.
2.3. Послуга в форматі усної консультації надається у вигляді дзвінка чи відео-дзвінка. У випадку, якщо Замовник бажає здійснити запис такого дзвінка, він зобов'язаний повідомити Виконавця про запис до початку проведення запису. У випадку аудіо-/відеозапису дзвінка, такий запис набуває статусу переданих матеріалів і на нього поширюються регулювання щодо матеріалів, як це передбачено цим Договором, зокрема такий запис може бути використаний для особистого користування і не може бути поширений будь-яким способом, в т.ч. поширений, переданий і т.д.
3. ПОРЯДОК ПРИЙНЯТТЯ ОФЕРТИ
3.1. Акцептування умов оферти вважатимуться конклюдентні дії – направлення Замовлення на послугу та/або оплата Замовлення, в т.ч. використання онлайн платіжного засобу для оплати за Замовлення, якими можуть бути
3.1.1. запис на консультацію;3.1.2. оплата рахунку;3.1.3. використання онлайн платіжного засобу для оплати послуги; 3.1.4. інші дії.
3.2. Моментом акцепту цієї оферти є підтвердження Замовлення в діалоговому вікні месенджера або через будь-який канал зв’язку, який з'єднує Виконавця з потенційним Замовником про факт виконання дій які передбачені п. 3.1. Договору. При цьому в діалозі між Сторонами можуть бути зазначені реквізити притаманні для Замовлення - найменування замовленої консультаційної послуги (опис), його ціна, умови оплати, а також іншу умови, які вважає за необхідне повідомити Виконавець.
3.3. Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту отримання Виконавцем Акцепту. Акцептуючи Замовник також підтверджує, що повністю розуміє та погоджується із умови цього Договору.
3.4. Замовник підтверджує, що остаточним вигодонабувачем результатів надання послуги за цим Договором є безпосередньо він чи інша особа, яка уповноважує його на придбання таких послуг. У випадку придбання послуг на користь третіх осіб, або оплату за які здійснюють інші особи, відповідальність перед такими особами за цим Договором несе Замовник, а у відносинах між Замовником та Виконавцем саме Замовник є стороною Договору, якщо сторони не домовились про інше.
3.5 З метою акцепту (погодження) умов цього Договору Замовник зобов'язується надати про себе персональну інформацію та повідомити інформацію про свої поточні активи, доходи та витрати заповнюючи таблиці (за бажанням) та анкету ризик-профілю.
3.6. З метою виконання умов цього Договору Замовник надає Виконавцю згоду на обробку у будь-який спосіб його персональних даних, наданих Замовником особисто або через третіх осіб, протягом усього строку дії цього Договору. У випадку, якщо протягом строку дії цього Договору Замовник надає Виконавцю персональні дані третіх осіб, то він гарантує законність їх отримання і наявність згоди цих осіб на обробку таких персональних даних Виконавцем.
3.7. Для забезпечення дотримання конфіденційності та збереження конфіденційної інформації, яка стосується індивідуальних консультації, Виконавець може проводити шифрування та зміни в персональних даних.
4. ЦІНА ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
4.1. Ціна визначається Виконавцем відповідно до:
4.1.1. обсягу послуг, які необхідні Замовнику при індивідуальній роботі. Виконавець може провести попередню оцінку вартості послуг шляхом задавання додаткових питань або ввідної/ознайомчої консультації.4.1.2 згідно із інформацією що вказується на відповідній веб-сторінці Сайту та/або Сторінках (в дописах, збережених сториз і т.д.) чи рекламних матеріалах відносно послуг.  Ціни вказані на Сторінках чи Сайті слугують орієнтиром при визначення ціни послуг.
4.2. Після першого контакту Замовника з Виконавцем через Сайт, Сторінки або діалогове вікно в месенджерах, Виконавець визначає розмір та остаточну вартість консультації/послуги при індивідуальній роботі із Замовником. Також Виконавець може провести першу безкоштовну ознайомчу консультацію, на якій буде визначена вартість послуг для індивідуального супроводу або консультації.
4.3. Порядок оплати визначається Виконавцем і може бути ним описаний на сторінках Сайту або в індивідуальних повідомленнях в месенджерах.
4.4. Розрахунки між Сторонами здійснюються в гривні шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця чи через онлайн-платіжні системи, що використовуються Виконавцем. Порядок, строк оплати та реквізити/посилання на платіжну систему зазначаються Виконавцем у відповідному повідомленні, яке може бути згенероване автоматично або бути прив’язано до інформації на Сайті/Сторінці.
4.5. Бронювання часу усної консультації здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця чи через онлайн платіжні системи, що використовуються Виконавцем. Замовник здійснює такий перерахунок не пізніше ніж за 24 години до заброньованого часу індивідуальної роботи. В випадку перерахування коштів пізніше, час проведення зустрічі може бути переглянутий про що необхідно відповідне погодження з боку Виконавця.
4.6. Комісія, яка може зніматись банківськими та фінансовими установами за перерахунок грошових коштів, покладається повністю на Замовника, якщо інше не домовлено із Виконавцем.
4.7. Доступ до матеріалів, які розробляються на виконання замовлених послуг (наприклад, фінансовий план), надається після надходження повної оплати за такі консультативні послуги.
4.8. Після повної оплати кошти не повертаються, крім випадків зазначених в розділі 6 цього Договору.
4.9. У випадку, якщо Замовник сплатив бронь консультації/послуги і не здійснив решти оплати, сума такого забезпечувального платежу не повертається Замовнику та є заставою в розумінні чинного законодавств.
4.10. Замовник не може вимагати зниження вартості послуг чи повернення коштів, у випадку, якщо він не скористався наданими послугами.
4.11. Замовник може отримати знижку на певні послуги Виконавця. Умови надання знижки доводяться до відома замовників через рекламні матеріали або повідомлення в месенджерах. Знижка не надається після оплати послуг/консультацій/супроводу.
4.12. Грошові кошти сплаченого завдатку не повертаються Замовнику:4.12.1. у випадку відмови з боку Замовника від проведення консультації менше ніж за 24 години;4.12.2. у випадку бажання повернути грошові кошти за сплачену пакетну послугу в строк понад 3 дні від момента оплати;4.12.3. запізнення більше ніж на 15 хвилин від домовленого часу проведення консультації без попередження заздалегідь. При цьому час проведення консультації зменшується на час запізнення Замовника.
4.13. Якщо випадки, про які зазначені в п. 4.12 Договору, мали місце через дію форс-мажорних обставин на які не міг вплинути Замовник, то про такі обставини має повідомити Замовник Виконавця в порядку і строки передбачені розділом 10 Договору, а Виконавець може прийняти рішення про перенесення консультації на інший час і дату.
4.14. Якщо тарифний план передбачає надання консультаційних послуг протягом певного періоду (супровід Замовника), то такі послуги надаються протягом узгодженого періоду часу із оплатою послуг в порядку і періодах, про які домовились Сторони.
5. ПОРЯДОК ТА СТРОКИ НАДАННЯ ПОСЛУГ
5.1. Послуги надаються в мережі “Інтернет” шляхом розробки і надання Замовнику відповідних матеріалів та/або проведення усних консультації.
5.2. Замовлені і оплачені Замовником послуги надаються Виконавцем в порядку і спосіб, який вказаний в відповідному тарифному плані (описі послуги на Сайті), або про що було домовлено між Сторонами.
5.3. Рекомендації при наданні індивідуальної консультації Замовник отримує на основі особистого спілкування з ним як підсумок аналізу фінансових цілей та запитів Замовника.
5.4. Виконавець не несе відповідальність, якщо Замовник пропустив проведення усної консультації на заброньований і домовлений час.
5.5. Для проведення усної консультації Сторони попередньо бронюють дату та час проведення такої консультації. Визначений час закріплюється за Замовником після повного перерахування грошових коштів в порядку встановленому п. 4.4. Договору.
5.6. Замовник самостійно нотує всю інформацію, яку він отримує під час усної консультації. За погодженням із Виконавцем Замовник може проводити аудіо-/відеозапис усної консультації. У випадку не попередження Виконавця про такий запис, Замовник сплачує Виконавцю штраф в розмірі 5000 грн.
5.7. В випадку надання консультаційних послуг у вигляді розробки матеріалів, то Сторони погоджують період виконання, порядок оплати та передання результатів таких послуг.
5.8. Для реалізації отриманих під час надання послуг порад, Замовник самостійно відкриває брокерський рахунок і здійснює дії по управлінню/переказах грошових коштів з такого рахунку.
5.9. Замовник самостійно інвестує кошти безпосередньо через брокерський чи інвестиційний рахунок в банку або страховій компанії відкритий на власне імʼя. Всі активи та доступи до цих рахунків належать лише Замовникові і лише він ними розпоряджається. Виконавець надає консультативні послуги згідно з обраним пакетом послуг.
5.10. Моментом виконання надання послуг вважається початок надання усної консультації та/або передача доступу до оплачених матеріалів. Замовник споживає послуги шляхом вислуховування фахових порад Виконавця або перегляду матеріалів. Усі матеріали є авторськими та суб'єктивними, Виконавець може не погоджуватися із позиціями викладеними у цих матеріалах. Авторські майнові права на всі Матеріали належать Виконавцю.
5.11 У випадку порушення умов оплати послуг Виконавець має право розірвати договір в односторонньому порядку та обмежити доступ до матеріалів.
6. ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
6.1. Замовник не менше ніж за добу до моменту початку часу призначеної індивідуальної консультації може відмовитися від такої консультації без пояснення причини. В такому випадку кошти, сплачені Замовником, повертаються в повному обсязі.
6.2. Після здійснення повної оплати послуг, які передбачають або розробку матеріалів або надання тривалих послуг (супровід), сплачені грошові кошти Замовнику повертаються в розмірі 50% від сплаченої суми, якщо клієнт відмовився від послуги впродовж 3 днів з дня оплати.
6.3. У випадку, якщо Замовник відмовляється від послуги Виконавця, після початку надання послуг або менше ніж за час, який вказано в п. 6.1. та п. 6.2. Договору, кошти, сплачені Замовником не повертаються.
6.4. Для реалізаціı̈ свого права на повернення коштів у випадках, передбачених цим Договором, Замовник направляє відповідне повідомлення Виконавцю в Месенджер або на Сторінку.
6.5. При цьому таке повідомлення обов'язково має містити: 6.5.1. прізвище, ім'я і по-батькові особи, як просить повернути кошти;6.5.2. РНОКПП особи, як просить повернути кошти;6.5.3. повні банківські реквізити, куди мають бути перераховані кошти (IBAN рахунку та МФО банку);6.5.4. дати, коли були перераховані грошові кошти та розмір такого платежа.
6.6. У випадках, передбачених пунктами 6.1 – 6.3 цього Договору, кошти сплачені за послугу повертаються протягом 7 календарних днів з моменту отримання відповідного повідомлення.
7. ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
7.1. Права інтелектуальної власності на матеріали, контент на Сайті або на інших ресурсах, доступ до яких надано Виконавцем, зокрема, але не виключно, зображення, відео, логотипи, графіка, звуки, належать Виконавцю.
7.2. Виконавець також може використовувати об'єкти права інтелектуальної власності, що можуть належати іншим особам, на підставі відповідної ліцензії, договору чи іншої законної підстави.
7.3. Виконавець надає Замовникові обмежену, невиключну, відкличну і без права субліцензування ліцензію на доступ до використання матеріалів (це означає, що матеріали можуть бути використані Замовником особисто і не призначені для подальшого поширення). Строк такої ліцензії залежить від матеріалів і територія поширення дії ліцензії - весь світ.
7.4. Контент на Сайті та матеріали можуть бути використані наступними способами: шляхом ознайомлення з ним (шляхом перегляду, прочитання, прослуховування, іншого ознайомлення в залежності від виду контенту та матеріалів, а також шляхом відтворення виключно в особистих цілях).
7.5. Надаючи право на використання Замовником об'єктів права інтелектуальної власності використовувати для цілей виконання цього Договору, Виконавець не передає будь-яких прав інтелектуальної власності на такі об'єкти та не надає дозволу на їх використання в цілях інших, ніж визначені Договором.
7.6. Всі матеріали, надані Виконавцем Замовнику в процесі надання послуг є результатом інтелектуальної діяльності Виконавця.
8. ОБМЕЖЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ВИКОНАВЦЯ
8.1. Виконавець не надає гарантій і не гарантує дохідності та прибутковості реалізації планів. Також Виконавець не гарантує надійності можливих інвестицій та стабільності розмірів можливих доходів при реалізації фінансових планів. Сторони погоджуються з тим, що розподіл прибутків, інвестування, вкладення інвестиції є ризиковою справою і залежить від багатьох чинників які не можна спрогнозувати з точністю до дня. При цьому Сторони також погоджуються з тим, що вартість інвестиційних інструментів може коливатися.
8.2. Результати інвестування в минулому не є гарантією отримання доходів в майбутньому.
8.3. Виконавець не несе відповідальності за сплату податків, звітність, яку має подавати Замовник як згідно із українським законодавством, там і згідно із законодавством інших країн, де може виникнути така потреба в поданні звітності, сплаті податків та зборів.
8.4. Замовник самостійно приймає рішення на підставі наданої Виконавцем інформації, а також самостійно несе відповідальність за прийняте ним рішення.
8.5. Всі послуги надаються Виконавцем виходячи з його професійного досвіду і знань, а також залученим ним експертів у випадку потреби, які відповідають компетенції та досвіду, а тому є суб'єктивними й не підлягають оцінці чи засудженню рівня професійної майстерності Виконавця (залучених експертів) з боку Замовника та третіх осіб.
8.6. Консультації та поради, які надає Виконавець, можуть бути відмінні від порад інших консультантів та експертів, але з урахуванням п. 8.4. та 8.5. Договору, Замовник приймає рішення самостійно.
9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
9.1. В випадку порушення умов оплати послуг Виконавець має право розірвати договір в односторонньому порядку та обмежити доступ до матеріалів.
9.2. Виконавець може односторонньо розірвати цей Договір та заблокувати доступ до матеріалів у випадку виявлення фактів:9.2.1 передання доступу до матеріалів третім особам, які не є Стороною Договору;9.2.2 неетичної поведінки Замовника або під час індивідуальної консультації або під час надання триваючої в часі послуги (супровід);9.2.3. існування заборгованості по оплаті послуг.
9.3. У випадку виявлення Виконавцем порушень передбачених п. 9.2.1. цього Договору, Замовник зобов'язується сплатити штраф у розмірі 300% вартості послуг. Порушення можуть бути зафіксовані скрінами екранів, програмними засобами чи фактами доступу до матеріалів третіх осіб чи будь-яким іншим розумним засобами.
9.4. Виконавець не несе відповідальності за наслідки використання Замовником результатів надання послуги та/або матеріалів. Замовник використовує результати наданої послуги та/або матеріалів на свій страх і ризик. Виконавець не несе відповідальності за досягнення результатів, пов'язаних з практичним застосуванням інформаціı̈, одержаноı̈ в процесі надання Виконавцем послуги, передбаченоı̈ цим Договором.
9.5. Жодна інформація, матеріали та/або консультації, що надаються Виконавцем у рамках надання послуг за цим Договором, не можуть розглядатися як гарантії. Прийняття рішень на основі всієї наданої Виконавцем інформації знаходиться у винятковій компетенції Замовника. Замовник бере на себе повну відповідальність та ризики, пов'язані з використанням інформації та матеріалів, наданих Виконавцем у рамках виконання своїх зобов'язань за цим Договором (див. розділ 8).
9.6. Замовник несе повну відповідальність за незаконний доступ та здійснення несанкціонованого втручання у роботу комп'ютерів, систем та комп'ютерної мережі відповідно до чинного законодавства України та отримання третіми особами доступу до конфіденційної інформації або інформації про надані послуги за цим договором.
9.7. Сторони визнають недопустимим:9.7.1. переходити межі допустимої етичної поведінки;9.7.2. переходити на особистості та особисті образи; 9.7.3. використовувати ненормативну, образливу, обсценну лексику;9.7.4. використовувати лексику і поведінку, яка перебуває поза нормальним стилем спілкування;9.7.5. будь-яка інша поведінка або висловлювання, які виходять на рамки моральних засад суспільства та загально-прийнятої моделі поведінки.
9.8. В випадку порушення п. 9.7. Договору Виконавець має право розірвати Договір в односторонньому порядку, а також:9.8.1. зупинити проведення консультації без повернення грошових коштів за проведену консультацію, а також розірвати цей Договір;9.8.2. зупинити надання триваючої послуги (супровід) без повернення будь-яких коштів.
10. ФОРС-МАЖОР

10.1. Сторони звільняються від відповідальності за несвоєчасне або неналежне виконання зобов’язань за укладеним електронним договором купівлі-продажу, якщо невиконання є наслідком обставин надзвичайного характеру, виникнення яких не пов’язано з волевиявленням Сторін, такого як військові дії, страйки, безлад, аварії, стихійне лихо, зміни в законодавстві України, а також інші обставини надзвичайного характеру, які виникли після укладення цього Договору та безпосередньо впливають на виконання умов цього Договору та які Сторони не могли передбачити або попередити розумними діями.

10.2. Замовник, для якого стало неможливим виконання зобов'язань через настання форс-мажорних обставин, повинен негайно інформувати іншу Сторону в письмовому вигляді про виникнення вищевказаних обставин, а також протягом 3 (трьох) календарних днів надати іншій Стороні підтвердження форс-мажорних обставин.
10.3. Для підтвердженням інформування про неможливим виконання зобов'язань через настання форс-мажорних обставин з боку Виконавця достатнім доказом є розміщення відповідного сториз на Сторінці/Сторінках в мережі “Інстаграм”.

11. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
11.1. В разі виникнення спорів Сторони вживатимуть заходи досудового врегулювання спорів.

11.2. До правовідносин між сторонами за цим Договором застосовується матеріальне право України.
12. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

12.1. Договір діє протягом строку надання послуг, а в частині оплати – до повного розрахунку між Сторонами.

12.2. Виконавець має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір у випадку:
12.2.1. невиконання Замовником своїх обов'язків за цим Договором;
12.2.2. передбачених розділом 9 цього Договору.

13. ІНШІ УМОВИ

13.1. Приєднуючись та акцентуючи умови цього Договору, Замовник надає Виконавцеві право на збирання, обробку та зберігання своїх персональних даних.
13.2. Виконавець може змінити умови цього Договору в односторонньому порядку. У випадку незгоди зі зміненими умовами Замовник має право розірвати Договір в односторонньому порядку.
14. РЕКВІЗИТИ
Сервіс Statky+38 067 664 28 30 (Viber/Telegram/WhatsApp)e-maill: au.moc.yktats%40ofni